شیرمحمدی: مهیارگاز جزء  5 برند برتر تولید لوازم خانگی گازسوز در کشور است

مهیارگاز پرچمدار تولیدکنندگان لوازم خانگی باز هم درخشید

شرکت مهیارگاز برند مطرح تولید اجاق گاز و فر در سایه تدابیر مدیریتی ارزشمند مهندس «بهنام شیرمحمدی» توانست با کسب عنوان کارآفرین برتر بار دیگر خوش بدرخشید و خود را از سایر شرکت های مشابه متمایز کند.

در همین زمینه و طی مراسمی تحت عنوان دوازدهمین جشنواره تحلیل از کارآفرینان برتر استان قزوین که با حضور دکتر حبیبی معاون اقتصادی استاندار،بابایی مدیر کل تعاون،کار و رفاه اجتماعی، خانپور مدیر عامل شرکت شهرکهای صنعتی استان قزوین در سالن جلسات اداره کار و رفاه اجتماعی برگزار شد، لوح و تندیس کارآفرین برتر به مهندس «بهنام شیرمحمدی» مدیرعامل کاردان و با تدبیر این شرکت اهدا گردید.

مجموعه موفق مهیارگاز که کسب عنوان واحد نمونه صنعتی استان قزوین را برای دفعات متعدد با خود یدک می کشد امتحان خود را به خوبی در صنعت لوازم خانگی پس داده و کسب این عنوان هم نشان داد که موفقیت های این شرکت خوشنام اتفاقی نبوده و پشتکار و همت مدیران شرکت این موفقیت ها را رقم زده است.

«بهنام شیرمحمدی» مدیر عامل با درایت شرکت مهیارگاز که توانسته خود را به عنوان یکی از مدیران توانمند صنعت مطرح کند در پی کسب این افتخار بزرگ در گفت و گو با فروردن امروز تعداد افراد شاغل در این مجموعه، افزایش میزان فروش، گردش مالی بالا، آیتم های دیگر مثل صادرات و کسب ایزوهای بین الملل و … را از مهم ترین عوامل انتخاب شرکت مهیارگاز به عنوان کارآفرین برتر دانست.

مدیرعامل مهیارگاز از جایگاه رفیع این شرکت در صنعت لوازم گازسوز سخن گفت و تولیدات کیفی با قیمت مناسب را سرلوحه کار مجموعه تحت مدیریت خود دانست.

وی با تاکید بر اینکه شرکت با برند تجاری«تایسز» موفق به کسب موفقیت های زیادی در صنعت لوازم خانگی شده است،افزود: روند حرکتی شرکت در سالیان اخیر رو به رشد بوده است که کسب 4 ایزوی بین المللی و عنوان واحد نمونه صنعتی در سالهای 94 و 96 و واحدهای صنعتی برتر ملی در سال 96، افزایش 4 برابر نیروی انسانی و راه اندازی تکنولوژی مدرن در خطوط تولید گواهی بر این مدعاست. وی به اشتغالزایی بالا در این شرکت اشاره و اظهار کرد: خوشبختانه با حجم بالای تولیدات این شرکت هم اکنون 100 نفر بصورت مستقیم و 1500 نفر بصورت غیرمستقیم در این مجموعه مشغول فعالیت هستند که خوشبختانه رو به افزایش است و 300 فروشگاه هم در داخل کشور خدمات پس از فروش به مشتریان ارائه می دهند.

مدیر تحصیل کرده صنعت استان از تولید محصول جدید این شرکت هم خبر داد و گفت: علاوه بر اجاق گاز، فر توکار، سینک، ماشین لباسشویی و ظرفشویی، تولید هود را هم آغاز کرده ایم.

وی در خصوص ویژگی بارز محصولات مهیارگاز اظهار کرد: این شرکت در زمینه تولید انواع لوازم گازسوز خانگی و محصولات سفارشی جزء 5 برند برتر تولید لوازم خانگی گازسوز در کشور است و بهره گیری از پرسنل متخصص و واحد R&D مجهز، از مهیارگاز نام بزرگی در صنعت لوازم گازسوز ساخته است.

وی در خصوص صادرات گفت: هم اکنون محصولات مهیارگاز با بهترین کیفیت به کشورهای عراق و افغانستان صادر می شود که در نظر داریم با رایزنی با سایر کشورها صادرات خود را گسترش دهیم.

شیرمحمدی افزود البته وجود تحریم ها و به دنبال آن عدم گشایش ال سی و تبادل ارزی صادرات را دچار مشکلات و بحران های جدی کرده است که امیدواریم این موانع رفع شود.

مدیرعامل شرکت مهیارگاز درباره مشکلات موجود در این شرکت عنوان کرد:واردات بیش از حد یکی از مهم ترین معضلات ماست که در این زمینه خواستار مساعدت مسئولان و کنترل مبادی ورودی هستیم و از طرفی هم اعمال تخفیف بابت بیمه و مالیات به تولید کنندگان در حوزه صنعت اجتناب ناپذیر است که در این زمینه  هم باید اقدامات لازم انجام شود.

شیرمحمدی نبود ثبات در نرخ ارز و سود بالای تسهیلات را از دیگر مشکلات تولید کنندگان برشمرد و گفت: این مسائل برنامه ریزی ها را با مشکل جدی مواجه کرده است و بزرگترین ضربه را به پیکره صنعت وارد و تولید کنندگان را مجاب به افزایش قیمت می کند که با توجه به شرایط اقتصادی موجود میزان تولیدات کاهش می یابد.

وی در خاتمه از زحمات و حمایت های پرزحمت رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت، خانپور مدیر عامل شرکت شهرکهای صنعتی استان و بابایی مدیر کل تعاون و خانه صنعت و نیز همراهی مسئولان اداره کل استاندارد استان قزوین قدردانی کرد.

«منوچهر حبیبی» معاون اقتصادی استاندار هم در این مراسم گفت: بخش خصوصی باید به سمت نوآوری حرکت کند تا ضمن بالا رفتن کیفیت هزینه ها کاهش یابد.

معاون امور اقتصادی استاندار اظهار کرد: دولت به بخش خصوصی اعتماد دارد و این اعتماد باید از طریق بخش خصوصی بازتاب و با بازخورد مطلوبی داشته باشد. وی افزود:شرایط سخت امروز ماندگار نیست و امیدواریم با حمایت دولت از بخش خصوصی و کارآفینان برتری مانند مهیارگاز شرایط بهتر شود.