گروه تولیدی صنعتی مهیارگاز به عنوان برند ملی و کارآفرین برتر،  واحد نمونه صنعتی سال 98 منتخب گردید

در مراسم بزرگداشت روز ملی صنعت و معدن از  مدیرعامل  برجسته واحد صنعتی مهیارگاز به عنوان  واحد منتخب نمونه صنعتی سال 98 تجلیل به عمل آمد.

در این راستا گروه تولیدی و صنعتی مهیارگاز  با نام و همت کارآفرینان بزرگی چون مهندس شیرمحمدی  به عنوان مبتکری خلاق و مدبری جوان در عرصه تولید و صنعت و اشتغال برگه زرینی دیگری را  به آلبوم افتخارات خود  افزود.

این جشنواره که به پاس قدردانی از زحمات یکساله فرماندهان اقتصادی در عرصه تولید برگزار شد، از شرکت مهیارگاز به عنوان تولید کننده لوازم خانگی به واسطه عملکرد مطلوب و کارآمدی آن در حوزه صنعت و اقتصاد با اهدای لوح و تندیس ویژه جشنواره مورد تقدیر مسئولان ملی و استانی قرار گرفت.

به گزارش خبرنگار ولایت، مراسم بزرگداشت روز ملی صنعت و معدن با حضور محسن صالحی نیا معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت و مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی ایران، حجت الاسلام سید محمد ابوترابی فرد امام جمعه موقت تهران، داود محمدی و سیده حمیده زرآبادی نمایندگان قزوین در مجلس شورای اسلامی ، عبدالمحمد زاهدی استاندار قزوین، حجت الاسلام نورا قدرتی رئیس کل دادگستری ، محمد قاسمی دادستان قزوین، منوچهر حبیبی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار و جمعی از مسئولان و صنعتگران در سالن سازمان صنعت، معدن و تجارت استان برگزار شد.

گروه تولیدی و صنعتی مهیارگاز با مدیریت به روز جوان خود، همواره با یک تلاش بی وقفه و پشتکاری
خستگی ناپذیر توانسته است در طی سال های متوالی به عنوان واحد نمونه صنعتی و کارآفرین برتر برگزیده گردد.

در حاشیه مراسم در گفت و گو با خبرنگار ولایت ، مهندس شیرمحمدی به تبیین اهداف و برنامه های صادراتی و تولیدی مجموعه صنعتی مهیارگاز پرداخت و تصریح کرد: شرکت مهیارگاز به عنوان یکی از شرکت های داخلی، پتانسیل فراوانی دارد و سرمایه گذاری وسیعی با هدف تأمین نیاز بازار ایران  و بازارهای خارجی انجام داده است و همواره تلاش کرده است تا با دستیابی به تکنولوژی و رسیدن به فناوری های روز دنیا، محصولات جدیدی در سطح کشورهای اروپایی و استانداردهای بین المللی تولید نماید. از اهداف در حال توسعه این شرکت احداث خطوط مدرن و نوآوری مستمر  و همچنین توسعه سبد کالایی  در مرحله فاز دوم  به وسعت 6000 متر مربع می باشد تا این شرکت را به عنوان یک شرکت پیشرو و سرآمد در حوزه لوازم خانگی و صنعت به همگان معرفی نماید.

مهندس شیرمحمدی اعتقاد دارد نوآوری و ایده های نوآورانه در تولید در کنار کیفیت، تنوع و خدمات گسترده به مشتریان  در سراسر کشور در راستای حفظ اصول مشتری مداری از عوامل مهم داستان موفقیت این شرکت بوده است و با توجه به ظرفیت های موجود و جهت گیری های مشخص در زمینه توسعه صادرات توانسته طی سال های اخیر در کنار همه بحران های پیش رو صنعتگران و تولیدکنندگان علاوه بر جذب نیروی جدید و اشتغال زایی ، محصولاتی در خور شأن و مطابق سلیقه مصرف کننده ایرانی  و هم چنین بازارهای جهانی عرضه نماید.