1402-03-02

پنجمین نمایشگاه توانمندی های صادراتی جمهوری اسلامی ایران ( ایران اکسپو ۲۰۲۳ IRANEXPO ) از روز ۱۷ اردیبهشت ماه به مدت چهار روز در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران برگزار شد.

نمایشگاه توانمندی های صادراتی جمهوری اسلامی ایران ( ایران‌ اکسپو 2023 ) نخستین گام برای ایجاد روابط بازرگانی ایران و شناخت توانمندی های صادراتی کشورمان در عرصه‌های مختلف است. تجار بیش از 70 کشور در نمایشگاه ایران اکسپو 2023 گردهم آمدند. دبیر پنجمین نمایشگاه ایران اکسپو بیان کرد هدف ما گسترش صادرات غیرنفتی و رونق‌ دادن به حجم، تنوع و کیفیت تولید است. از دیگر اهداف مهم‌ نمایشگاه ایران اکسپو نیز توسعه بازارهای صادراتی، افزایش روابط با کشورهای مختلف و فتح بازارهای صادراتی جدید بود و تقریبا همه کشورهای همسایه به همراه تعدادی از نمایندگان بخش خصوصی از دیگر کشورها در این نمایشگاه حضور داشته و جلساتی را با تولیدکنندگان داخلی برگزار کردند.

صنایع فلزی مهیار البرز – تایسز نیز با هدف توسعه صادرات محصولات در این نمایشگاه حضور داشت که با استقبال گرم بازدیدکنندگان و تجار خارجی مواجه شد. در این نمایشگاه بیش از 200 بازرگان داخلی و خارجی از کشورهای عراق، ترکیه، روسیه، قرقیزستان، افریقای جنوبی،… از غرفه تایسز بازدید داشته و مذاکرات سازنده ای در راستای تعاملات بین المللی صورت گرفت.

لازم به ذکر است دکتر مهدی برادران معاون وزیر سمت، خانم دکتر فاطمه محمد بیگی نماینده مجلس استان قزوین، مهندس مهدی بخشنده رئیس اتاق بازرگانی، صنایع معادن و کشاورزی استان قزوین و هیئت همراه و اعضای شرکت شهرک های صنعتی استان قزوین نیز از غرفه تایسز در نمایشگاه ایران اکسپو بازدید به عمل آوردند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *