مراسم تجلیل از صادرکنندگان نمونه استان که با حضور فرزاد پیلتن مدیرکل دفتر غرب آسیای سازمان توسعه تجارت سازمان کشور، محمد مهدی اعلایی استاندار، لطف‌ا… سیاهکلی و فاطمه محمدبیگی نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی، علی رحمانی معاون اقتصادی استانداری، مهدی عبدیان رئیس اتاق بازرگانی استان، افضلی رئیس سازمان صمت استان، عمیدی مسئول نمایندگی وزارت خارجه در قزوین، رضا صفاری مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان و جمعی از تولیدکنندگان و صادرکنندگان نمونه ملی و استانی در تاریخ07/08/ 1402 برگزار شد.

در این همایش نیز گروه فلزی مهیار البرز به پاس تلاش در عرصه تولید ملی و برون مرزی، همچنین تولید محصولات صادرات محور با برند تایسز که مطابق با استانداردهای بین‌المللی است به عنوان واحد صنعتی برتر و نمونه ملی در زمینه صادرات برگزیده شد و مورد تجلیل مقامات ملی و استانی قرار گرفت. این مراسم پرشکوه به مناسبت روز صادرات در سالن اجتماعات استانداری قزوین برگزار شد.

استفاده از تکنولوژی های روز دنیا و رعایت استاندارهای جهانی در تولید محصولات لوازم خانگی تایسز، باعث شده تا توجه بازارهای جهانی به محصولات این برند جلب شود. محصولات این واحد صنعتی به کشورهای سوریه، عراق، ترکیه و امارات صادر می‌شوند و خوشبختانه از آنجایی که دارای کیفیت مرغوب و استانداردهای بین‌المللی می‌باشند در این بازارها با استقبال گسترده مصرف‌کنندگان روبرو هستند.

شرکت تایسز به دنبال افزایش حضور در بازارهای جهانی است و همواره به دنبال بهبود و ارتقاء کیفیت محصولات خود می‌باشد. این شرکت از توانایی و تعهد خود به ارائه محصولات با کیفیت بالا و خدمات برتر به بازارهای جهانی اطمینان دارد و در راستای این هدف، به تلاش برای گسترش صادرات و ارتقاء کیفیت محصولات خود ادامه می‌دهد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *