ضمن تبریک تولد حضرت فاطمه (س) و روز زن مراسم تجلیل از بانوان فعال در گروه صنعتی مهیار البرز برگذار شد. در این مراسم که در تاریخ 13 دی ماه 1402 به مناسبت گرامیداشت روز مادر و مقام زن در محل کارخانه گروه صنعتی مهیار البرز برگذار گشت ضمن سخنرانی رئیس هیت مدیره و مدیر منابع انسانی از زحمات بانوان فعال در مجموعه با اهدای گل و هدیه تقدیر و تشکر به عمل آمد.

در این سخنرانی رئیس هیت مدیره مجموعه صنعتی مهیار البرز ابراز داشتند : همه زنانی که با شجاعت و اراده قوی، موانع را پشت سر می‌گذارند و به جایگاه‌های برتر در حوزه‌های مختلف دست پیدا می‌کنند، تبریک می‌گویم. بانوان با انگیزه، استعداد و پشتکار خود نمونه‌های الهام‌بخشی هستند. آن‌ها از شجاعت و اعتماد به نفسشان الهام گرفته و برای دستیابی به اهدافشان تلاش می‌کنند و تلاش‌هایشان در جهت رشد و توسعه خود، مثالی برای بقیه است.

همچنین، این مناسبت فرخنده را به تمام مادران، خواهران، همسران و دختران عزیز تبریک می‌گویم که با عشق و محبتشان، زندگی‌های ما را پر از شادی و آرامش می‌کنند. بانوان، همراهان و همدم ما در سختی‌ها و لحظات خوشی هستند و ارزش بی‌قیاسی در زندگی ما دارند.

با افتخار و احترام، به تمام زنانی که بازیگران اصلی تغییر و تحول هستند و نقش بسیار مهمی در پیشرفت جامعه دارند، تبریک عرض مینماییم.

امروز، به همه زنان دنیا افتخار می‌کنیم و از آن‌ها تجلیل می‌کنیم. آرزو می‌کنم در سال‌های آینده، به همراهی آنها، جامعه‌ای را بسازیم که در آن برابری، احترام و عدالت برای همه زنان و مردان فراهم شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *